Monday, March 14, 2011

~lamanya xupdate blog aku nih~

Assalamualaikum...lama dah rasanya aku tak berceloteh dalam blog aku nih,alkisahnya roomt aku la yang dok ce..ce..cecite sal blog,pastu teringat yang akupn ada blog jgk tpi dh dekat tujuh bulan aku xbkak,aduh...ptut la aku punya minda ni xberfungsi, rupa-rupanya dh lama aku xmemerah idea menulis sebaris dua ayat yang boleh dijadikan isi bagi tatapan pengunjung blogku yang tujuh bulan baru tujuh orang folower...hahaha

Sekarangni bukan main sebok lagi ngan asimnt yg nk kena submt,penig dh kepala aku ni dok buat tu buat ni tapi xsiap2 jgk,ai...malas betul,byak sngt "reba" kt dalam otak aku nih,kejap ke situ kejap kesini,buat keja tu buat keja ni,penig kepala aku. Jauh di sudut hati nk je aku balik kg tenagkan fikiran,jumpa ma abah,msti semua masalah hilang,tapi tu semua xmunkin berlaku dalam masa terdekat ni,aku dihimpit kerja yang bertimbun-timbun,mana nak layan program,mana nak hadir kelas,mana nk buat projek,ng tesis lagi tu yang nak kena kerah,penat..penat...

Apa-apapun aku tetap bersyukur dengan apa yang kulalui kini,biasa la tu,pelajar universiti,pengalaman tu yang penting sebelum kita keluar jadi produk kepada masyarakat,kita la kena sediakan diri kita betul-betul,kalau x hancussss...aku rasa baik aku brek dlu stkat ni,member aku dok tungu nk diskas asimnt tu,nanti membebel plak dia kt aku...have a nice day kawan-kawan Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment